Thursday 11 October 2012

TESTIMONIAL COLLAGEN CATALYST : KULIT MAKIN GLOWING!!!

Testimonial ni pengalaman admin sendiri yer, siapa lagi kalau bukan Cik Jatt sendiri:)

Sebelum ni saya hanya amalkan VCO CATALYST sahaja sebagai supplement. Alhamdulillah, sesuai dengan saya. Boleh baca testimonial saya di sini, klik link di bawah ni ok


DULU : HANYA VCO CATALYST

Hari ni, hari pertama saya mencuba COLLAGEN CATALYST. So, pagi tadi, lepas breakfast, saya telan sebiji VCO CATALYST. Lepas tu, terus buka 1 paket COLLAGEN CATALYST, tuang kat dalam mulut. Sedap, rasa masam manis gitu. Then, minum air suam.

Baru satu hari makan, so saya memang takdela expect miracle happenned terus cantik. G toilet tengok cermin pun takde nampak beza apa pun. Tapi yang terkejutnya, petang lepas lunch tu, ada 2 orang yang cakap kulit nampak MAKIN GLOWING. Uikk. takkan cepat sangat kesan dia, sebab COLLAGEN CATALYST ke, tapi mungkin juga. Happy happy, nak continue makan lagi lepas ni:)

KINI : VCO CATALYST + COLLAGEN CATALYST

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...